Wypełnij formularz i skorzystaj z bezpłatnego demo!

IMIĘ

triangle

NAZWISKO

triangle

E-MAIL

triangle

TELEFON

triangle

FIRMA

triangle

CA Unified Infrastructure Management (CA UIM) - to rozwiązanie o zunifikowanej architekturze dostarczające mechanizmówrealizującychcałościowy monitoring infrastruktury IT. Pozwala efektywnie kontrolować następujące obszary: sieć, serwery i środowiska systemowe, środowiska wirtualne, systemy pamięci masowych, aplikacje biznesowe, aplikacje narzędziowe, web serwisy, środowiska developerskie, bazy danych, prywatne i publiczne chmury, centra danych, VoIP, VDI, itp..

CA UIM

zbudowane jest w logice modułowej integrowanej na poziomie architektury rozwiązania.

Zawiera mechanizmy wspierające generowanie map i topologii, zbierania, analizowania i przetwarzania zdarzeń, logicznego grupowania i analizy obszarów oraz zasobów, definiowania i kontroli SLA /KPI, „end user experience”, raportowania z możliwością tworzenia własnych dashobards oraz mechanizmy integracyjne. Zastosowanie narzędzia zwiększa dostępność usług infrastruktury IT oraz efektywność wykorzystania zasobów IT, optymalizuje inwestycje i redukuje koszty operacyjne jej obsługi.

Kompleksowe i Inteligentne Zarządzanie Siecią i Infrastrukturą
CA Unifield Infrastructure Menagement - kompleksowe i zunifikowane zarządzanie infrastrukturą IT

PRZEKROJOWE MECHANIZMY ANALITYCZNE

zautomatyzowane zarządzanie zdarzeniami oraz błędami mapy topologii oraz analiza przyczyn źródłowych (Root Cause Analytics) mechanizmy grupowania i analizy danych z różnych perspektyw gotowe i konfigurowalne tablice oraz uprawnienia dla różnych ról zaawansowane mechanizmy raportowe monitoring poziomu usług (SLA) oraz KPI monitoring czasu odpowiedzi aplikacji “End-to-End” monitoring “End User Expierience”

ZARZĄDZANE OBSZARY INFRASTRUKTURY IT

SIEć

Router, Switch, Firewall, Serwery, Aplikacje, Inne, Zasoby Sieciowe

porty, interfejsy, czas odpowiedzi zasobów, wykorzystanie pasma, dostępność, wydajność, stan, degradacja, logi, SNMP, analizy flow, ścieżki połączeń, trendy, Cisco IP SLA, Cisco QoS

SERWERY

Windows, Linux, Unix, Cisco Unifield Computing System, IBM Power Systems, Novell Open Enterprise Server

CPU, pamięć, dysk, logi, liczniki, procesy, usługi, zadania, użytkownicy, kolejki wiadomości, ekrany, zdania i kolejki wydruku, katalog i system plików, interfejsy sieciowe, projekty aplikacji

WIRTUALIZACJE

Vmware, vCloud Monitor, Citrix XenServer i XenDesktop, Microsoft HyperV, Oracle Solaris Zones, IBM PowerVM, Red Hat Enterprise Virtualization

hosty, maszyny wirtualne, systemy opercyjne, aplikacje na wirtualnych środowiskach, czas odpowiedzi, wydajność

APLIKACJE

Web Serwery, Serwery Aplikacyjne, Platformy Aplikacji, SDK, Mail, Active Directory, Aplikacje Biznwsowe, Komunikatory, SAP

status, zasoby, usługi, dostępność, wydajność, czasy odpowiedzi, trendy, zapytania, metryki, degradacje, błędy, kolejki, wiadomości, transakcje, połaczenia

BAZY DANYCH

Oracle, MySQL, Sybase, IBM® DB2, Microsoft® SQL Server, IBM Informix

monitoring z perspektyw serwer oraz użytkownik, integralnosć, metryki dostępności i wydajności, czasy odpowiedzi, monitoring danych zapytań SQL, analizy trendu

CHMURA

Publiczne: Amazon, MS Azure, Rackspace, Google Apps, Google App Engine, SFDC CRM Prywatne: Citrix CloudPlatform, vCloud Monitor, Flexpod, Vblock

metryki dostępności, wydajności, wykorzystania, zasoby, zarządzanie instancjami, monitoring usług i aplikacji

CENTRA DANYCH,
KLASTRY

Infrastruktura Centrów Danych
energia, temperatura, wilgotność, nawiew, chłodzenie, zarządzanie pojemnością pomieszczeń, szaf i łączy

Microsoft, Veritas Cluster
Konfiguracja oraz stan i jego zmiany wpływajace na funkcjonowanie HA

SYSTEMY PAMIĘCI MASOWYCH

IBM, NetApp, EMC, Hitachi, lokalne pamięci

konfiguracja, tablice, kontrolery, porty, hosty, dyski, pule pamięci, logiczne wolumeny, metryki dostępności i wydajności, wykorzystanie, połączenia sieciowe, inne zależne zasoby

VOIP, VID

Cisco VoIP, Citrix XenDesktop, Citrix XenApp

zasoby, konfiguracje, usługi, wiadomości, wykorzystanie, wydajność, sieć, aktywność połączeń

jednolita, skalowana i elastyczna architektura

jedna, wielodostępna (multi-tenant) architektura, umożliwiajaca zarządzanie całą infrestrukturą IT oraz łatwe wdrożenie i użytkowanie pełna skalowalność, adaptowalność oraz elastyczność pozwalająca na stosowanie w każdego rodzaju i wielkości organizacji zautomatyzowane mechanizmy powiedomień i eskalacji oraz wsparcie dla urządzeń mobilnych otwarta architektura, bramki do innych rozwiązań (CMDB, Service Desk, inne) API oraz SDK pozwalające na tworzenie własnych mechanizmów monitorowania oraz sond wsparcie dla monitoringu danych z inncyh systemów oraz zasobów wykraczających poza IT (przemysł, medycyna, itp.) zgodność z ITIL oraz wsparcie dla normy ISO 27001